deltalaw

مجله دلتا ( همه چیز در مورد همه چیز )

deltalaw

مجله دلتا ( همه چیز در مورد همه چیز )

مجله دلتا-گردشگری -نکات حقوقی-سلامتی-دکوراسیون-جاهای زیبای دیدنی - خبر و گزارش -املاک دلتا - کاربردی ترین مسائل حقوقی

  • ۰
  • ۰

یک مقام کارگری با تاکید بر پرداخت وام ارزان به کارگران از محل صندوق‌های حمایتی و خارج از بودجه کشور گفت: در حال حاضر واحدهایی داریم که خریدار ندارد و اگر داشته باشد به دلیل برخی دستورالعمل‌های عجیب و غریب، متقاضیان از خرید آن منصرف می‌شوند.

متقاضایان مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، هادی ساداتی با بیان اینکه نگاه به مقوله مسکن کارگران باید تغییر کند، اظهار کرد: امروز قشر کارگری به عنوان قشری آسیب پذیر تحت تاثیر بحران‌های اقتصادی و مالی در شرایط سخت امرار معاش می‌کند و به دلیل افزایش هزینه‌های مسکن و اجاره بها در سبد معیشت، نیازمند تامین مسکن ارزان قیمت است.

وی گفت: اگر کارگران با همین شرایط پیش بروند با توجه به اینکه قدرت پس انداز ندارند نمی‌توانند صاحبخانه شوند. لذا از مسئولان و دولتمردان انتظار داریم با تغییر نگاه به مقوله مسکن کارگری در جهت خانه‌دار شدن آنها اقدام کنند.

ساداتی ادامه داد: در حال حاضر واحدهایی داریم که متقاضیان مسکن ندارد و اگر طالب داشته باشد چنان قیمتی به آن بسته‌اند و برخی گزینش‌ها و دستورالعمل‌های عجیب و غریب برای متقاضیان وضع کرده‌اند که افراد از خرید منصرف می‌شوند لذا می خواهیم شرایط را برای افراد آسان کنند.

متقاضایان مسکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی